FAQ

1 – Kies een product en druk op ‘Aan winkelwagen toevoegen’.

2 – Druk op ‘Afrekenen’.

3 – Vul uw adres informatie in. U kan ook een notitie achterlaten of opmerking ivm uw levering of product.

4 – Kies de betalingsmethode en levermethode die u wenst.

5 – Controleer uw bestelling en adresgegevens altijd zorgvuldig alvorens op ‘Bestelling plaatsen’ te drukken.

Wij accepteren alle belangrijkste betaalmethodes op dit moment zoals iDEAL, Klarna, Bancontact, Belfius, KBC en Creditcard MasterCard/Visa, Sofort Banking en Paypal.

U kan ook met Mobile QR codes betalen bij Bancontact om het snelst door het betaalproces te geraken.

Normaal ontvangt u altijd een bevestiging van uw bestelling. Soms gebeurt het dat klanten geen bevestigingsmail krijgen omdat ze geen of een verkeerd mailadres invoerden. In dat geval vragen wij onze klanten om ons te contacteren met vermelding van de volledige naam van de persoon die de bestelling deed, het afleveradres en zo mogelijk het ordernummer. Dan doen wij het nodige om uw bestelling op te sporen en uw gegevens te corrigeren.

U kan ons contacteren indien u nog een wijziging wilt brengen aan uw bestelling. hoe sneller hoe beter. Wanneer het artikel al verzonden is, kan dit natuurlijk niet meer. Dit is van het moment dat u een email krijgt dat uw artikel is verzonden.

Is er toch een belangrijk issue dan lossen we dit samen op , contacteer ons op ons nummer of via mail.

Contacteer ons zo snel mogelijk om uw adreswijziging door te voeren. Wanneer je een mail krijgt die de verzending bevestig van uw artikel is dit te laat.

Indien het artikel niet kan afgeleverd worden, zal deze naar ons terugkomen. We kunnen dan mits adreswijziging nogmaals naar met de juiste adresgegevens versturen.